Hívjon minket (Hé 8-16, Ke 8-16:58, Sze-Pé 8-16)

Gyakori kérdések

A megrendelés leadása lehetséges e-mail vagy telefon által?

Igen, természetesen. Ebben az esetben kérem készítse el a választott termék termék kódját és gondolja át milyen méretben kéri.

Hogyan tudom a megrendelést rendezni?

Utánvéttel történő fizetés (készpénzzel), előre történő banki átutalással számlaszámra, a megrendelés leadásánál online bankkártyás fizetéssel.

Mikor tudják a megrendelést kiszállítani?

A konkrét termék kiszállítási ideje mindig a termék mérete alatt van feltüntetve.

Milyen a szállítási díj?

Hogyan kézbesítik a megrendelést? 

Tudom a megrendelést változtatni vagy módosítani?

Ha a megrendelés nem volt még kiszállítva, lehetséges módosítani.  Ezt vagy emailben vagy telefon hívás alapján tudjuk megtenni. Szükséges a megrendelés azonosító szám.

Hogyan tudom a megrendelést törölni?

A megrendelt terméket telefon hívás vagy email alapján tudjuk sztornózni a megrendelés leadása után 24  órán belül.

Hogyan tudom a terméket reklamálni? 

Bármilyen kérdéssel a sérült termék kapcsolatában hívjon minket: +3614451698. Az ügyfélközpont naponta 8:00-12:00 óra között rendelkezésére áll.

Vissza lehet a terméket küldeni? 

Igen, ha nem vette használatba akkor vissza lehet küldeni, 14 napon belül az átvevés napjától. Több információt a Vásárlás feltételeiben talál, tekintse meg. 

Nem kaptam visszaigazoló emailt a megrendelés leadásáról.

Előfordul hogy a visszaigazoló email a SPAM vagy a reklám mappába dobja, ezért jó lenne ellenőrizni ezt a területet is. De ha nem érkezett volna meg, tudasson minket.